niedziela, 7 września 2014

Jezioro Łabędzie

I...zaczynam się rozkręcać.
Cieszę się,że lajków przybywa na moim fanpage'u ( www.facebook.pl/olgaxblair ) bo im nas więcej tym bardziej motywujecie mnie, Kochani, abym robiła dalej to co robię.
Mamy już wrzesień ,robi się coraz chłodniej ( gdzie te upały, gdzie to wygrzewanie się na słońcu JA SIĘ PYTAM?!) a co z tym idzie, trzeba powoli ubierać się cieplej. Osobiście polecam (ponieważ mnie samą dotknęło zapalenie pęcherza ) dlatego iż  niczym dzika rusałka z kniei , latałam nad jeziorem boso aby za pewien czas pochwalić się Wam genialnymi zdjęciami. Huhm , czego się nie robi dla sztuki...

Słowem wstępu do bloga , chciałabym podziękować ludziom, którzy będą mi w tym pomagali. Nie spodziewajcie się tutaj super kreacji rodem z sieciówek ponieważ osobiście w takich sklepach się nie ubieram. Chcąc prowadzić tego bloga pragnę Wam uświadomić, jak tanio i super można się ubierać...w lumpeksach i na wyprzedażach.
Taaak, teraz tłum fanów pytających ,,jak fotomodelka może się ubierać w lumpach?! bla bla bla...." może bo fotomodelkę nie czynią super ubrania tylko talent ( co wielu ludziom nie może wejść do głowy a ten fakt oczywisty przemielają w swoich zardzewiałych mózgownicach by potem rozsiewać plotki typu ,,daje dupy za zdjęcia by mieć kasę" itp.). A ja jestem żywym przykładem,że fotomodelki to tak naprawdę miłe stworzenia ,skromne bez sodóweczki uderzającej do głowy.





Wszystkie ubrania pochodzą z lumpeksu ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz